گردهمایی متخصصان سراسر کشور در نمایشگاه برق اصفهان/فن اکسین ویرا
گردهمایی متخصصان سراسر کشور در نمایشگاه برق اصفهان

نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان از ششم تیرماه آغاز می‌شود و متخصصان این صنعت از سراسر کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.

این نمایشگاه که تا نهم تیرماه ادامه خواهد داشت،به مدت چهار روز میزبان فعالان و علاقه مندان صنعت برق خواهد بود و دستاوردهای آنان را در 9 هزار مترمربع فضای کل و 4170 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارد.
استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی، 9 استانی  است که 138 غرفه را در نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق برپا می‌کند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های مختلف را  در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی در معرض دید همگان قرار می دهد.

این نمایشگاه از حمایت شرکت‌ برق منطقه‌ای استان اصفهان، مدیریت تولید برق، شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان و اتاق بازرگانی اصفهان برخوردار است و پای برند هایی مانند پارس شهاب، خزرشید، دلند الکتریک، مهسان، نمانور، سیم و کابل البرز و… را به این شهر تاریخی باز کرده است.نشان های نام آشنای اصفهانی مانند شیوا امواج،پرتودانش اسپادانا، تولیدی اصفهان آلومین، تولیدی رعد، کوشش برق، پرشین نور و نکا دیزل نیز خود را با نهایت آمادگی به نمایشگاه رسانده‌اند و محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار خواهد داد.

تفاوت عمده نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان با دوره پیشین که در سال 1395 برگزار شد، افزایش فضای برگزاری و افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان است. فضای این نمایشگاه در دوره گذشته 3945 متر در قالب 132 مشارکت کننده بود که این میزان در سال جاری به 4170 مترمربع در قالب 139 مشارکت کننده رسیده است.

بدین وسیله از شما دعوت به عمل می آوریم تادر نهمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنعت برق اصفهان از غرفه پرتو دانش اسپادانا نماینده رسمی شرکت فن اکسین ویرا بازدید نمایید .

محل برگزاری

اصفهان، پل تاریخی شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سالن میرداماد، غرفه 226