سافت استارتر AuCom/MVX - راه اندازی نرم موتور - اوکام - پمپ - الکتروموتور
MVX  

سافت استاترهای هوشمند فشار متوسط MVX

با توجه به تاریخچه عملکرد کمپانی AuCom و تمرکز بر روی تولید سافت استارترهای پیشرفته (LV-MV) یکی از مدل های ولتاژ متوسط سافت استارتر های پیشرفته ی  AuCom مدل MVX می باشد. شایان به ذکر است در تولید سافت استارترهای ولتاژ متوسط کمتر کمپانی هایی در حال حاضر وجود دارند که AuCom از معدود کمپانی های تولید سافت استارتر ولتاژ متوسط در جهان می باشد.

سافت استارترهای سری L مدل MVX، کوچکترین سافت استارتر فشارمتوسط در کلاس خود می باشد که همراه با یک پنل کوچک عرضه می گردد. سایز کوچک ویژگی بسیار خوب این سافت استارترها می باشد که اجازه نصب آنها در فضاهای کوچک را می دهد. سافت استارهای سری L برای اطمینان از ایمنی کارکنان و شبکه، مجهز به شناساگر قوس (AFD) می باشند و منطبق بر استاندارد IEC برای شناسایی قوس های داخلی می باشند. MVX سری L حتی می توانند در یک محفظه بدون تاثیر روی محفظه های مجاور، در برابر قوس داخلی مقاومت کنند. پنل های تست شده قوس داخلی را تا حداکثر 31.5 کیلو آمپر به مدت 1 ثانیه تحمل می کنند.

امروزه AuCom طیف وسیع تری از تولیدات خود را در زمینه ی محصولات الکترونیک صنعتی، تابلو ها و مراکز کنترل موتور برای ارائه راهکار هایی مناسب گسترش داده است. شرکت AuCom در طول مدت فعالیت خود همواره به اقدام به نوآوری و پژوهش نموده است و با تلاش مستمر و سخت کوشی جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان تکنولوژی الکترونیک صنعتی در دنیا حفظ کرده است.